YouTube MP3⚡

Seach

  • Ariana Grande - Thinking Bout You (GARRY Remix)

    Duration: 4:34 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Ariana Grande - Thinking Bout You GARRY Remix

    The Official GARRY Remix of Ariana Grande's 'Thinking Bout You'. Listen to the original on Spotify http://bit.ly/2hU8JFF Indefinitely Spotify Playlist http://bit.ly/SpotifyIndefinitely GARRY https://www.facebook.com/GarrySitarski https://www.instagram.com/garrysitarski https://twitter.com/garrysitarski Ariana Grande https://www.facebook.com/arianagrande https://www.arianagrande.com indefinitely https://www.facebook.com/indefinitelyxo https://www.instagram.com/indefinitelymusic https://soundcloud.com/indefinitely Want to submit your music? Send me an email at indefinitely.music@gmail.com

    Ariana+G rande+-+ Thinking +Bout+Yo u++GARRY +Remix+

  • Garry Shider - Crazy bout you

    Duration: 5:58 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Garry Shider - Crazy bout you

    Garry, Big Friend:.. you're so missed by soooo many, Family, Friends, Fans...seeing all those pictures of you The Great Starchild, with all those comments, gave me the idea to make a video of footage i shot of you from the last 3 years. Using some liner notes from people close to you,.. The Audio is from your CD 'Diaperman, The Second Coming' © 2002..Linda was the Executive Producer on it, released by RAWFUNK records & Filmworks, www.TheFunkStore.com. Track is called 'Crazy bout you'....and that we are Big Guy........Nothing but love for you!. 'We keep the Groovalliance alive'..

    Garry+Shider +-+Crazy+bou t+you

  • 21 Savage & Metro Boomin - No Heart (Official Music Video)

    Duration: 4:16 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    21 Savage & Metro Boomin - No Heart Official Music Video

    DOPE Presents the official video for "No Heart" by 21 Savage & Metro Boomin off the 'Savage Mode' album. Directed by A Zae Production & ThePictureMan. Get Tickets to the Don't Trust Trump Show: http://smarturl.it/DontTrustTrumpShow Listen to Savage Mode: Spotify - http://smarturl.it/SavageModeSpotify Apple Music - http://smarturl.it/SavageModeApple iTunes - http://smarturl.it/SavageModeiTunes Amazon - http://smarturl.it/SavageModeAmazon YouTube - http://bit.ly/SavageModeStream Subscribe to 21 Savage's official channel for exclusive music videos and behind the scenes footage: http://bit.ly/Subscribe-to-21Savage Follow 21 Savage: http://21Savage.com http://twitter.com/21Savage http://instagram.com/21Savage http://facebook.com/21Savage Follow DOPE: Instagram - http://instagram.com/dope Facebook - http://facebook.com/dope Twitter - http://twitter.com/dope Website - http://dope.com Follow Metro Boomin: Subscribe - http://smarturl.it/MetroBoominSignUp Instagram - http://smarturl.it/MetroBoominInstagram Facebook - http://smarturl.it/MetroBoominFacebook Twitter - http://smarturl.it/MetroBoominTwitter Website - http://www.metroboomin.net

    21+Savage+&+Metro+Boomin+-+N o+Heart++Official+Music+Vide o+

  • Bout That Life ~ Rick Ross, French Montana, Meek Mill, Diddy

    Duration: 4:26 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Bout That Life ~ Rick Ross, French Montana, Meek Mill, Diddy

    Self Made 3 all rights reserved to owner's P Diddy losses a million to Rick Ross no intention to copyrights lyrics RICK ROSS Bout That Life Lyrics (ft. Diddy, Meek Mill & French Montana) [Intro] [Hook: Meek Mill & French Montana] These pussy ass niggas ain't about that life Ain't bout that life, ain't bout that life (you ain't bout that life) Ain't bout that life, ain't bout that life (you ain't bout that life) Ain't bout that life, ain't bout that life (you ain't bout that life) Ain't bout that life, ain't bout that life (you ain't bout that life) [Verse 1: French Montana] That nigga right there, that nigga right there Look at that nigga right there That bitch right there, that bitch right there Look at that bitch right there You ain't bout that life, you ain't bout that Got price tags you ain't bout that That bitch you love we popped that That shit you talk you ain't bout that Don't get caught in that traffic Niggas ain't bout that action You can keep your chain My niggas don't want that plastic Niggas keep talkin' bout they got mill Niggas keep talkin' bout they got wheels Niggas keep talkin bout they got skill He alright, he not real Got a little flow that's cool with me Got a little dough that's cool with me Got a little watch, little jewelry Them Self Made niggas, Volume 3 That work get through like woo Shorty got that Ric Flair pussy like woo! [Hook] [Verse 2: Diddy] Man these pussy niggas ain't bout that life, naw And this shit they talkin' I got that twice Bitch I'm Diddy ho fuck your advice I said bitch I'm Diddy ho fuck your life Shut your mouth when you in the presence of kings I ball like LeBron but I got a couple more rings I got love for all my hatin' niggas I heard you said some things [ From: http://www.elyrics.net ] You bitch niggas need love too I might take you under my wing [Verse 3: Rick Ross] God's expensive, jacket .. But they know I had crack a nigga Shots fired dont ask a nigga Next got killed by a rappin' nigga .... I'm Michael Corleone Scarface bitch got it goin' on One time for all the feds watchin' Get inside tips when your money long Got big, my plans bigger I'm a die tryna squeeze my damn trigger Niggas hate when you touch that 50 m Victory white, I got five of them Pull up around the corner with shiny rims Smiling like a nigga when he got a deal Dying, always on my mind for real Empire, always want a deal [Hook] [Verse 4: Meek Mill] Who you with? numerous shots from the fo fo Young nigga in the low low Jumpin' out the thing with a little bad bitch like yolo Fuck for this time ain't no true In the hood where there ain't no hope Now everybody ridin' in there like soap Everybody get to rappin' when there ain't no coke Where the money nigga Cop 44 where I live at Probably get the whole load if you get it back Fish scale when snapped rented rack Little nigga you ain't stuntin' give that rental back I like fast cars fast broads and my last car was like a Nascar It go vroom vroom Skrr, skrr before I blast off She go up and down like NASA Bike life on your bitch nigga Pop a wheelie all in that pussy She switchin' gears on this dick nigga Still young represent rich nigga Yellow diamonds like piss nigga stones they glistening .... Lyrics from http://www.elyrics.net

    Bout+That+Life+~ +Rick+Ross,+Fren ch+Montana,+Meek +Mill,+Diddy

  • Thinking bout you - Frank Ocean | África Adalia Cover

    Duration: 3:10 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Thinking bout you - Frank Ocean África Adalia Cover

    PLEASE LIKE AND SUBSCRIBE FOR MORE MUSIC! DOWNLOAD THIS COVER HERE: https://soundcloud.com/africa-28/thinkin-bout-you-frank-ocean-africa-adalia-cover Instagram account: https://www.instagram.com/africaadalia/ THANKS FOR WATCHING! ⇢ EQUIPMENT ‣ Camera: GoPro Hero5 Black ‣ Edited on "Adobe Premier Pro" by X ‣ Thanks to "Together"

    Thinking+bout+you+-+Fran k+Ocean+++++África+Adal ia+Cover

  • Raheem DeVaughn "Thinkin Bout You' (remix)

    Duration: 3:24 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Raheem DeVaughn "Thinkin Bout You' remix

    Raheem DeVaughn beat jacks Frank Ocean. Follow Raheem @ http://Twitter.com/Raheem_DeVaughn

    Raheem+DeVau ghn+"Thinkin +Bout+You'++ remix+

  • p king ft marvelous, thinking bout u

    Duration: 4:11 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    p king ft marvelous, thinking bout u

    love in the air

    p+king+ft+ma rvelous,+thi nking+bout+u

  • Harry Nilsson - Everybody's Talkin' (1969)

    Duration: 3:39 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Harry Nilsson - Everybody's Talkin' 1969

    Broadcast quality stereo footage compressed for youtube

    Harry+Ni lsson+-+ Everybod y's+Talk in'++196 9+

  • [MV] Loco(로꼬) _ Thinking about you(자꾸 생각나) (feat. JAY PARK(박재범))

    Duration: 0:03 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    MV Loco 로꼬 _ Thinking about you 자꾸 생각나 feat. JAY PARK 박재범

    [MV] Loco(로꼬) _ Thinking about you(자꾸 생각나) (feat. JAY PARK(박재범)) *English subtitles are now available. :D (Please click on 'CC' button or activate 'Interactive Transcript' function) :: iTunes DL : https://itunes.apple.com/us/album/locomotive/id946277058?l=ko&ls=1 [Notice] 1theK YouTube is also an official channel for the MV, and music shows will count the views from this channel too. [공지] 1theK YouTube는 MV를 유통하는 공식 채널로, 1theK에 업로드된 MV 조회수 또한 음악방송 순위에 반영됩니다. Artist : Loco(로꼬) Title : Thinking about you(자꾸 생각나) (feat. JAY PARK(박재범)) Release: 2014.11.28 ▶1theK FB : http://www.facebook.com/1theK ▶1theK TW : https://twitter.com/1theK ▶1theK G+ : https://plus.google.com/+1theK

    +MV++Loco+로꼬 ++_+Thinking+abo ut+you+자꾸+ 각나+++feat.+ JAY+PARK+박재 ++

  • Josh A - POLITICS (Ft. Foti)

    Duration: 3:02 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Josh A - POLITICS Ft. Foti

    JUST A HEADS UP THIS ISN'T A LYRICAL SONG JUST HYPE iTunes: https://itunes.apple.com/us/album/blessed/id1159759988 Twitter: https://twitter.com/officialjosha Foti: https://www.youtube.com/channel/UCMooj791BaO-0ke2l1fCeLw Visualizer by: https://www.youtube.com/c/eclipsetheman Wallpaper from: https://alpha.wallhaven.cc Prod: Dez Wright/Foti/Josh A LYRICS: this girl talking about like who you voting for? trump? hillary? Gary johnson? You know what I told this bitch? I’ll tell you what I told this bitch Bitch I don’t care about your politics I just wanna fuck I don’t care if you’re republican lemme bus a nut And I don’t care if you’re a democrat I just wanna smash In the night time now This the right time now Baby I know you want a smart discussion But I’d rather we just stop and then get to nuttin I don’t really give a shit about trump that’s dumb We’re so young no fun So lemme just run it back Uh That ass in them jeans Stopped me dead in my tracks and then achieved world peace I just really had to speak to you So lemme keep it true This aint love Keep it fun No need for views I know it’s important this time of year But should we be talking bout ideals here? Should this really be the topic of conversation? At a party you just only wanna talk the nation god damn I just wanna get drunk, nut bust, go home, and get some food You just wanna sit there and talk your political views If you really wanted you could talk about it while I nut Or I could just put on NPR let it play while we fuck I see you are interested I think we are on to something Let me get that back now, and then we can tap out I just wanna nut and make light conversation She just wanna talk about inaugeration I just wanna roll around don’t wanna lane switch She called him DON oh god this some damn lame shit HOOK (Foti) If you really wanted you could talk about it while I nut Or I could just put on NPR let it play while we fuck I see you are interested I think we are on to something Let me get that back now, and then we can tap out I just wanna nut and make light conversation She just wanna talk about inaugeration I just wanna roll around don’t wanna lane switch She called him DON oh god this some damn lame shit YES YOU CAN USE MY MUSIC IN YOUR VIDEOS I DONT WANNA SEE ANY COMMENTS ASKING WHEN ALL YOU GOTTA DO IS READ THE DESCRIPTION DAMMIT MARIE THEYRE NOT ROCKS THEYRE MINERALS JESUS CHRIST

    Josh+A+-+POL ITICS++Ft.+F oti+

  • Thinkin bout you - Frank Ocean (Jaymie Deville Cover)

    Duration: 2:03 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Thinkin bout you - Frank Ocean Jaymie Deville Cover

    Jaymie shows his flare on this reminiscent Frank Ocean Throwback! Instagram: @JaymieDeville Facebook: www.facebook.com/JaymieDeville

    Thinkin+bout+you+-+Frank+Ocean++ Jaymie+Deville+Cover+

  • Ed Sheeran - Thinking Out Loud (x Acoustic Session)

    Duration: 4:27 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Ed Sheeran - Thinking Out Loud x Acoustic Session

    Here's an acoustic performance of 'Thinking Out Loud'. See Ed dance in the official video here: http://youtu.be/lp-EO5I60KA Subscribe to my channel: http://bit.ly/SubscribeToEdSheeran More acoustic videos: http://bit.ly/EdAcousticPlaylist Watch my performance of 'I'm A Mess': http://youtu.be/-t2CR9qZRj0 Download 'x' on iTunes: http://smarturl.it/x-itunesdlx Buy CD Boxset & Vinyl here: http://smarturl.it/x-album Buy via Google Play: http://smarturl.it/x-googleplaydlx Follow me on... Facebook: http://www.facebook.com/EdSheeranMusic Twitter: http://twitter.com/edsheeran Instagram: http://instagram.com/teddysphotos Official Website: http://edsheeran.com Directed & Produced by Dan Massie for http://electriclightstudios.tv

    Ed+Sheeran+-+Thinking+Ou t+Loud++x+Acoustic+Sessi on+

  • Best Of Vocal Deep House Sessions Music 2017 Chill Out Mix | Best Remixes 2017 #62

    Duration: 1:02 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Best Of Vocal Deep House Sessions Music 2017 Chill Out Mix Best Remixes 2017 #62

    Best Of Vocal Deep House Sessions Music 2017 Chill Out Mix | Best Remixes 2017 #62 by Vanilla Deep Follow Us on SoundCloud: https://soundcloud.com/vanilladeep You can find here The Finest & Best Deep House / Chill Out / Lounge Music / Nu Disco / Indie Dance/ Club Music / Tropical House / Melbourne Bounce / New Age Music / Future House Remixes and Mixes of 2016. Hope you like it ... SUBSCRIBE to Our Channel & Share this Video to see everyone as sweet is Vanilla :-) Enjoy! Subscribe to Vanilla Deep: https://www.youtube.com/channel/UC1mpH5dGnhoXzU2g-a9SiAA Like Our Facebook Page: https://www.facebook.com/Vanilla-Deep-1691840634364424 Let`s be friends on FACEBOOK: https://www.facebook.com/profile.php?id=100010673048119 Notification: If you have a picture or a deep house song/ deep, future, house remix and you want to appear in our mixies, send as an email! :) Tracklist: 1. Ed Sheeran - Shape Of You (Shoby Remix) 2. Mario Winans - I Dont Wanna Know (BeeJ Remix) 3. MÖWE feat. LISA PAC - Around The World 4. Panuma & Hilfiter - We Dont Care feat. Paige 5. London Grammar - Nightcall (Drop G Remix) 6. Lo Air - Day And Night (Original Mix) 7. Kanita - Dont Let Me Go (Gon Haziri Remix) 8. Bizzi - Queen (Original Mix) 9. Backstreet Boys - Show Me The Meaning Of Being Lonely (Aytac Kart Remix) 10. Brandon See - Like Me Now 11. Alex Schulz - We Burnin 12. 4th Dimension feat. Ollin Kan - Stronger 13. Ariana Grande - Thinkin Bout You (GARRY Remix) 14. Stoto - My Love (2nd Edit) 15. Deepersonal - Need You Don`t Forget to Subscribe! : https://www.youtube.com/channel/UC1mpH5dGnhoXzU2g-a9SiAA

    Best+Of+Vocal+Deep+H ouse+Sessions+Music+ 2017+Chill+Out+Mix++ +Best+Remixes+2017+# 62

  • Ariana Grande - "Thinking 'bout You" (COVER) | Lauren Melou♡

    Duration: 4:34 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Ariana Grande - "Thinking 'bout You" COVER Lauren Melou♡

    BREATHE: https://youtu.be/qLCIiGmrUP0 FOLLOW ME AROUND KROATIEN: https://youtu.be/WHvLtQL2q6I KOSTENLOS ABONNIEREN: www.youtube.com/c/officiallaulau •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Hallöchen alle zusammen! Endlich gibt es diesmal wieder ein Cover, da sich ja einige von euch wieder ein Ariana Grande Cover gewünscht hatten, kommt nun dieses. Euch sollte bewusst sein, das jeder Mensch eine komplett andere Stimme hat, sodass ich mich natürlich nicht original wie Ariana anhöre. Ich habe trotzdem versucht für euch ein tolles unterhaltsames Cover mit vielen bunten Farben und Effekten zu machen. Es ist vielleicht nicht jedem das seine, aber ich würde mich natürlich trotzdem über eine POSITIVE Bewertung freuen! Lasst mir sehr gerne euer Feedback in den Kommentaren da und schreibt mir gerne auch weitere Songwünsche, entweder hier oder auf meinen Sozialen Netzwerken, diese findet ihr alle unten verlinkt. Wenn ihr Lust auf weiter Videos habt, dürft ihr mich auch gerne hier KOSTENLOS Abonnieren: www.youtube.com/c/officiallaulau Soziale Netzwerke: INSTAGRAM: www.instagram.com/lauren.melou SNAPCHAT: Laulaulike ASK:Laurenmelou TWITTER: Lauren_Melou Musik: Lauren Melou - Thinking 'bout You

    Ariana+Grande+-+"Thi nking+'bout+You"++CO VER++++Lauren+Melou

  • Sean Paul Got 2 Love You [Lyrics]

    Duration: 3:23 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Sean Paul Got 2 Love You Lyrics

    Lyrics: Got to love you Got to love you (Yeah Yeah!) Got to love you Got to love you Got to love you Got to love you Got 2 Luv U (Baby Girl!) Got to love you [Sean Paul and Alexis Jordan] Got to love you Got to love you Got to love you Got 2 Luv U (yeah!) Got to love you Got to love you Got to love you Got to love you [Sean Paul] Gyal mi nuh steal like dem waan dey report you don't Mi ready leave you weh you fire off the ground Nuff a dem fake dem man a king a crown Only thing keen bout dem self alone Listen mi keen nuh baby tell a mi how mi sound Ana weh dem likkle boy dey weh loose a brown Mi alone ana make you start fi moan and groan Cau mi an here lost strong like a stone Girl cause, [Alexis Jordan] I, I'll do anything I could for ya, Boy you're my only (see the girl!) I, I'm gonna flip these beats on ya You don't even know me (aha!) Cause I am, I... I don't even wanna fight, fight, fight (I don't wanna fight girl!) Said I am, I... I ain't even gonna fight it [Sean Paul and Alexis Jordan] (x2) Got to love you Got to love you Got to love you Got to love you [Sean Paul] Girl an mi alone and give you security And mi nuh just start fi mind yuh Mi alone a give you the remedy fi set you free Sum bwoy just waan fi hide you That's why mi you a lettin' Girl I'm not pettin' Ready fi make you sweatin' Thist dem man checkin' Lex them man settin' Builf and hard steppin' Mi cyaan loose I am bettin' [Alexis Jordan] I, I'll do anything I could for ya, Boy you're my only (see the girl) I, I'm gonna flip these beats on ya You don't even know me (aha!) Cause I am, I... (Yeah, Yeah!) I don't even wanna fight, fight, fight (Don't need to fight girl!) Said I am, I... I ain't even gonna fight it [Sean Paul and Alexis Jordan] Got to love you Got to love you Got to love you Got to love you Got to love you Got to love you (Yeah, Yeah!) Got to love you (Yeah!) Got to love you (Yeah, I got to love you girl) Got to love you Got to love you Got to love you Got to love you (I got to love you girl) Got to love you Got to love you Got to love you Got to love you [Alexis Jordan]: You were the sun, [Sean Paul]: Hard steppin' girl, we're not stoppin' [Alexis Jordan]: Got me spendin', and you've all been [Alexis Jordan]: But know it around [Sean Paul]: Good lovin', Give yuh good lovin' [Alexis Jordan]: Boy you got me, can't ignore it... [Sean Paul]: It's me and you forever girl! [Alexis Jordan] I, I'll do anything I could for ya, Boy you're my only (love that!) I, I'm gonna flip these beats on ya You don't even know me (Yo!) Cause I am, I... I don't even wanna fight, fight, fight Said I am, I... I ain't even gonna fight it (Alright!) I, I'll do anything I could for ya, Boy you're my only (Yu see the girl!) I, I'm gonna flip these beats on ya You don't even know me (Queen girl!) Cause I am, I... I don't even wanna fight, fight, fight (I don't wanna fight, girl!) Said I am, I... I ain't even gonna fight it [Sean Paul and Alexis Jordan] Got to love you Got to love you Got to love you Got to love you Got to love you Got to love you Got to love you Got to love you

    Sean+Paul+Go t+2+Love+You ++Lyrics+

  • Gary Clark Jr. - Don't Owe You A Thang [Official Music Video]

    Duration: 4:42 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Gary Clark Jr. - Don't Owe You A Thang Official Music Video

    © 2012 WMG Don't Owe You A Thang by Gary Clark Jr. Download the Bright Lights EP http://wbr.fm/GCJep Download Gary's new album 'Blak and Blu' on iTunes: http://bit.ly/PMGsgA Video Directed by Keith Megna Links: http://www.garyclarkjr.com/ http://www.facebook.com/garyclarkjr http://www.twitter.com/garyclarkjr [Lyrics] Well I ain't got no money. No fancy car. Ain't got no excuses baby. Hanging at the bar. I don't owe you a thing baby (x2) I don't owe you a thing (x2) Oh we ain't getting married. I ain't buying you a diamond ring. That's alright! Ain't got no credit. No fancy clothes. Ain't got no excuses baby, But good man knows... This all you get now baby, this all you get. (x2) This all you get now mama, this all you get. Just name this guitar baby, thats all you get. Well ain't got no apology, don't be no fairy tail. Ain't got no excuses baby. Im doing my deal I don't owe you a thing baby (x2) I don't owe you a thing (x2) Oh we ain't getting married. I ain't buying you a diamond ring. That's alright! Ain't got no money. Ain't got no money car. Ain't got no excuses baby. Im drinking at the bar. I dont owe you a thing mama, I don't owe you a thing. I dont owe you a thing baba, I don't owe you a thing. Well we ain't getting married. Ain't buying you no diamond ring. (x2) That's alright! (x2) Well we ain't getting married. Ain't buying you a diamond ring...

    Gary+Clark+Jr.+-+Don't+O we+You+A+Thang++Official +Music+Video+

  • Harry Belafonte - "Banana Boat Song (Day O)" - 1956

    Duration: 3:08 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Harry Belafonte - "Banana Boat Song Day O " - 1956

    Harry Belafonte - "Banana Boat (Day O)" - 1956

    Harry+Belafonte+-+"Banana+Bo at+Song++Day+O+"+-+1956

  • Ego | Garry Sandhu | Latest Punjabi Song | 2014

    Duration: 4:31 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Ego Garry Sandhu Latest Punjabi Song 2014

    Download Full Album From iTunes - http://goo.gl/jHkO0c Song - Ego Singer - Garry Sandhu Album - Fresh All the Way Music - Beat Minister Lyrics - Pinka Director - Bobby Sandhu Dop - Rakesh Editor - Jaspreet Rajan Label - Fresh Media Records Digital Partner - Bull18 [ http://www.fb.com/Bull18 ]

    Ego+++Garry+Sandhu+++Latest+Punj abi+Song+++2014

  • PARTYNEXTDOOR - Come and See Me [Official Music Video]

    Duration: 4:46 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    PARTYNEXTDOOR - Come and See Me Official Music Video

    Listen to P3 http://smarturl.it/PNDP3 Directed by Adrian Martinez Produced by Lauren Dunn and Daniel Yaro Assistant Directed by Xavier Sotomayor DP'd by Dillon Schneider Edited by Adrian Martinez and Ben Wolin Aerial Cinematography by Ivor McCray VFX by Alex Oh Apple: https://smarturl.it/ComeSeeMe.AM Spotify: https://smarturl.it/ComeSeeMe.SP Instagram: https://www.instagram.com/partynextdoor Twitter: https://twitter.com/partynextdoor Website: http://partyomo.com Facebook: https://www.facebook.com/Partyomo Soundcloud: https://soundcloud.com/Partyomo Spotify: https://open.spotify.com/artist/2HPaUgqeutzr3jx5a9WyDV

    PARTYNEXTDOOR+-+Come+and+See +Me++Official+Music+Video+

  • BASTILLE - Thinkin Bout You (feat. O.N.E.)

    Duration: 3:07 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    BASTILLE - Thinkin Bout You feat. O.N.E.

    Bastille - Thinking Bout You (feat. O.N.E.) PLEASE FOLLOW us on FACEBOOK for more great songs, information and pictures https://www.facebook.com/361585137283943 ALSO don't forget to SUBSCRIBE AWESOME song https://www.facebook.com/bastilleuk Additional tags: BASTILLE - Thinkin Bout You (feat. O.N.E.)

    BASTILLE+-+T hinkin+Bout+ You++feat.+O .N.E.+

  • I'm Talkin' 'Bout You - A Taste Of Honey '1980

    Duration: 5:14 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    I'm Talkin' 'Bout You - A Taste Of Honey '1980

    I'm Talkin' 'Bout You - A Taste Of Honey '1980

    I'm+Talkin'+'Bout+You+-+A+Taste+ Of+Honey+'1980

  • Dustin Tomsen 10 yr old covers Gary Moore "Still got the blues"

    Duration: 4:12 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Dustin Tomsen 10 yr old covers Gary Moore "Still got the blues"

    I playing to a backing track without Gary's guitar.! And I sing ! Recorded on 19.08.2015 I also love guitar player like Billy Gibbon, Steve Morse, Angus Young, Vinnie Moore, Ace Frehley, Joe Bonamassa, Steve Vai, Joe Satriani, Jimi Hendrix, Yngwie Malmsteen, Eric Clapton , Eddie Van Halen, BB King, Ty Tabor, Rory Gallagher and my father Thomas Tomsen.

    Dustin+Tomsen+10+yr+old+cove rs+Gary+Moore+"Still+got+the +blues"

  • 2CELLOS - Game of Thrones [OFFICIAL VIDEO]

    Duration: 5:04 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    2CELLOS - Game of Thrones OFFICIAL VIDEO

    Brand new album 'Score' with the London Symphony Orchestra Out 17 March 2017 - Pre-order the album online and get the Game of Thrones Medley to download NOW! iTunes - http://smarturl.it/Score2CELLOS Amazon mp3 - http://smarturl.it/Score2CELLOS-ad Google Play - http://smarturl.it/Score2CELLOS-gp Get SCORE on CD or limited-edition Vinyl - http://store.2cellos.com 2CELLOS Luka Sulic and Stjepan Hauser playing Game of Thrones Medley with London Symphony Orchestra. Video by Darko Drinovac http://www.facebook.com/2Cellos http://www.instagram.com/2cellosofficial

    2CELLOS+ -+Game+o f+Throne s++OFFIC IAL+VIDE O+

  • Never Goin' Broke - Iamsu!, P-Lo, Kool John, Jay Ant & Skipper Feat. Kehlani (Official Video)

    Duration: 4:53 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Never Goin' Broke - Iamsu!, P-Lo, Kool John, Jay Ant & Skipper Feat. Kehlani Official Video

    Directed by David Camarena Never Goin' Broke (Iamsu!, P-Lo, Kool John, Jay Ant & Skipper) (Feat. Kehlani) Prod. by Iamsu! of the Invasion Follow IAMSU: http://www.facebook.com/iamsumusic http://www.twitter.com/IAMSU http://www.instagram.com/heartbreaksuzy

    Never+Go in'+Brok e+-+Iams u!,+P-Lo ,+Kool+J ohn,+Jay +Ant+&+S kipper+F eat.+Keh lani++Of ficial+V ideo+

  • Freddie Gibbs - Bout It, Bout It (Feat. Kirko Bangz) + Lyrics YT-DCT

    Duration: 5:45 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Freddie Gibbs - Bout It, Bout It Feat. Kirko Bangz + Lyrics YT-DCT

    Freddie Gibbs - Bout It, Bout It (Feat. Kirko Bangz) [Original Song] Background Information: Freddie Gibbs Birth name: Fredrick Tipton Born: June 14, 1982 Origin: Gary, Indiana, United States Genres: Hip Hop / Rap Occupations: Rapper Years active: 2003–present Website: www.freddiegibbs.com Associated acts: - P.O.C. (King Chip, The Cool Kids) - Madlib - Ski Beatz - Statik Selektah - Jay Rock - Kirko Bangz Labels: - E$GN, - Str8 Slammin' - CTE World Lyrics: Freddie Gibbs - Bout It, Bout It [Produced by: DJ Dahi] [Freddie Gibbs] No doubt about it I'm doing what I do dog [Hook] No doubt about it I’m doing what I do dog Keep more than a few broads moving with my crew dog We bout it, bout it we came in with them tools dog Doing what I do dog, moving with my crew dog [Verse 1: Freddie Gibbs] Woop woop, yep yep Snap back stay bang to the left East side nigga bang to the death Weak niggas we done laid them to rest So pour out a little liquor Got these hoes out and they vicious Nigga tryin to bust them down But I done fucked around and got an O of loud with no swishers Whats up? Roll some, smoke some, let me poke some Man I got up in that pussy like four somethin' When the clock struck five I was in the ride Five thirty she was already on my line Sayin what about breakfast, but a nigga like me too restless Got a lot of money on my checklist Talkin to my OG niggas in Texas he said This game so dirty, gotta roll around with my thirty And I keep my clip extended for these bitches I ain't worried He said this game so dirty, gotta roll around with my thirty And I keep my clip extended for these bitches I ain't worried [Hook] No doubt about it I'm doing what I do dog Keen on and a few broads moving with my crew dog We bout it, bout it we came here with them tools dog Doing what I do dog, moving with my crew dog [Verse 2: Kirko Bangz] No doubt about it, no doubt about it Keep hoes around me don't fuck with them hoes that doubt me My nigga's bout it, and my bitch's bout it And my dick too crowded got too many people on it Now if people talking bout you then know you're doing things They ask about my song, they like the way I screw it man Hey, these bitches poppin, man these nigga coppin Man I feel like every label in the world just signed me Yeah I'm from the bottom, when we sip drink and we poppin pills We pop the seal, got diamond grills And I'll fuck your girl while I'm bending curves One think about it, say one think about it I'm always about it only touch it for a profit yeah [Hook] [Verse 3: Freddie Gibbs] Woop woop, yep yep This for my niggas on them project steps This for my niggas on the project stoop Grind till you got a coupe no roof Grind till you put your moms in a new spot On the block with the bomb it was too hot On the block with the bomb it was so cold Sellin dope in the snow til my toes froze Deliver 36 o's in the old's mo One stop, nigga ran through the whole dough One stop, nigga ran through the whole brick Ice water wheel now that's cold shit When it's hot keep it cold bitch Straight put some work on that road bitch Can't leave the street life alone mayne Know Jeezy callin my phone mayne This game so dirty, gotta roll around with my thirty Can I keep my clip extended for these bitches I ain't worried He said this game so dirty, gotta roll around with my thirty And I keep my clip extended for these bitches I ain't worried [Hook] Freddie Gibbs - Bout It, Bout It (Feat. Kirko Bangz) [Original Track]

    Freddie+Gibbs+-+Bout +It,+Bout+It++Feat.+ Kirko+Bangz++++Lyric s+YT-DCT

  • Mannish-King Dooley-Bout to "Get Real" BANGER!!!!!(unsign)

    Duration: 5:51 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Mannish-King Dooley-Bout to "Get Real" BANGER!!!!! unsign

    King Dooley/K&J-Bout to "Get Real" BANGER!!!!!(unsign) 2011 from Gary Indiana stand up..also follow us @mrkingdooley & @dannyJ_rnb

    Mannish-King+Dooley-Bout+to+ "Get+Real"+BANGER!!!!!+unsig n+

What's Popular

Foals
Mumford & Sons
Muse
Portishead
Bon Iver
Radiohead
Red Hot Chili Peppers
Lana Del Rey
The Black Keys
Imagine Dragons
Imagine Dragons
Moby
Avicii
Major Lazer
Archive
Radiohead
Led Zeppelin
Nirvana
Drake
The Rolling Stones

YouTube-DL.XYZ (⚡ AMP enabled ) is a music search engine from where you can download your favourite songs from web. We do not upload or host any files on our servers. If you are a valid owner of any content listed here & want to remove it then please send us a DMCA formatted takedown notice at mymp3xyz [at] gmail.com