YouTube MP3⚡

Seach

  • Charly Black & J Capri - Whine & Kotch (Prod by Rvssian)

    Duration: 4:43 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Charly Black & J Capri - Whine & Kotch Prod by Rvssian

    Charly Black and J Capri "Whine and Kotch" Official Music Video MAKE SURE TO SUBSCRIBE TO BE NOTIFIED WHEN WE LAUNCH NEW & EXCLUSIVE TRACKS! http://bit.ly/218FFoQ BUY THE SONG HERE on iTunes http://goo.gl/Ja9Rd or Amazon: http://amzn.to/1HvnTTs TWITTER & INSTAGRAM: @RVSSIANHCR @JCAPRI_HCR @CHARLYBLACK876

    Charly+Black +&+J+Capri+- +Whine+&+Kot ch++Prod+by+ Rvssian+

  • Tech N9ne - Straight Out The Gate (Feat. Serj Tankian) - Official Music Video

    Duration: 4:19 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Tech N9ne - Straight Out The Gate Feat. Serj Tankian - Official Music Video

    Tech N9ne "Straight Out The Gate" ft. Serj Tankian Official Hip Hop Music Video iTunes - http://bit.ly/1lLXjcw Amazon - http://amzn.to/18lGZfp strangemusicinc.net - http://bit.ly/16DyBdU Tech N9ne on Twitter - http://twitter.com/techn9ne Facebook - http://facebook.com/therealtechn9ne Instagram - http://instagram.com/therealtechn9ne Soundcloud - https://soundcloud.com/strangemusicinc-official Tour dates - http://strangevip.com SUBSCRIBE http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=strangemusicinc Something Else Playlist http://www.youtube.com/watch?v=hmbvQLrjUas&list=PLeKoILF7azzDiLf7WwrgnaIEXW_CK-PAM&index=2 ©2013 Strange Music, Inc Director: Casey Patrick Tebo [Pledge: Children] Together we are, a powerful force, as one, mind, body and soul Let no evil enter nor attempt to reduce us because of the beliefs we hold And with this love, combined with our strength, we ward off pain and stress Technician I am, whole heartedly, in life and in death [Verse 1: Tech N9ne] Okay I get it, I'm an F.O.N Freak of Nature But the pen is gonna heat the paper Was a problem in a incubator Mom and dad was a creature maker I never need the shaker The beef from table, the teacher later Now you're the beast awakener I don't think the streets are safer My misery seepin' through my delivery Bitter we givers and they keep my figures, don't try to nigger me The grave digger is hither, he is no kidder, see Consider the dark energy, sinner be inner me Black diamonds all around callin' all the down definites Who saw the clown and now steppin' with that tall amount of big tech and shit Aah-ooh - 3 times My people they know what that defines What the people are lovin', and that's T-9 He rhyme and make 'em make a B-line They 'bout to hate, make out the great They 'bout to break if they don't pay out the cake Stay out my face, you don't want me to lay out the fake Flip the sick and pray thou relate That I’m incredible straight out the gate [Hook: Serj Tankian] We are the darkness, but we’re leaving We are the gods that are deceiving We are the painters of blind-faith We are the children of your rivals Holding guns while reading Bibles Go ahead and seal your fate Straight out the gate [Verse 2: Tech N9ne] You see the face of EBAH on Tech Nina Evil Brain, Angel Heart I remain in the dark and anointed With holy they console me when they know we Sin got a hold of me, why they let go of me I’m double jointed I’m wicked and I represent the sickness All you fraudulents feeling I’m falling offending the father I place you in the deepest darkest part of abyss Nobody but you and without any food and no aqua I blackened the sun on you bitches Sat in the dungeons and ditches Yappin is one of your glitches - halt it The Kraken has come with the quickness Back and I’m plundering chicks And laughing you dummies trip with exalted Tech N9ne Fuck the industry, independents, we enemies to them and he that’s blind The champ is here, the vamp is near Huntin' you heathens, hella hungry and I’m amped this year [Hook] [Verse 3: Tech N9ne] I am the public enemy number 1, fuck you fame I became the name of a gun now the parents hate Aaron because their sons and daughters wanna be martyrs believing in my art in its young. All I got is my balls and rap I’m appalled that ya’ll want me to fall call it craps. (N O) Suckas hated now the crawlin’ back cause I’m tall as Shaq and I’m always up for brawlin’ bats (the memo). Strange Music saved my life I was fuckin’ it then the music became my wife nobody on this planet can tame my mic callin me crazy don’t matter fuckin’ insane I like! When the sun’s beam melts, everyone screams help! Then only one kings felt when tellin’ all survivors welcome to Something Else! [Bridge: Tech N9ne] When the sun's beam melts Everyone screams help Then only one king's felt When telling all survivors welcome to Something Else [Interlude] And I say Kansas City Will always stay Kansas City Yeah This is Something Else baby! Lets Go! [Hook] [Outro: Tech N9ne] I ain't knockin no more I'm breakin' in

    Tech+N9n e+-+Stra ight+Out +The+Gat e++Feat. +Serj+Ta nkian++- +Officia l+Music+ Video

  • HYUNA(현아) - '잘나가서 그래 (Feat. 정일훈 Of BTOB)' (Roll Deep) M/V

    Duration: 3:29 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    HYUNA 현아 - '잘나가서 그래 Feat. 정일훈 Of BTOB ' Roll Deep M/V

    HYUNA(현아) - '잘나가서 그래 (Feat. 정일훈 Of BTOB)' M/V

    HYUNA+현아++-+ '잘나가서+ 래++Feat.+정 훈+Of+BTOB+'+ +Roll+Deep++M/V

  • Ugly God - Water (OFFICIAL MUSIC VIDEO)

    Duration: 4:04 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Ugly God - Water OFFICIAL MUSIC VIDEO

    Ugly God "Water" available now. Stream/download: Spotify ▶ http://smarturl.it/water-sp Apple Music ▶ http://smarturl.it/water-am iTunes ▶ http://smarturl.it/water-it Soundcloud ▶ http://soundcloud.com/ImRealUgly/water ▶ http://instagram.com/uglygod ▶ http://twitter.com/uglygod ▶ http://facebook.com/imrealugly ▶ Snapchat 'imrealugly'

    Ugly+God+-+Water++OFFICI AL+MUSIC+VIDEO+

  • Kano aka Ripple's Past [Mahou Shoujo Ikusei Keikaku)

    Duration: 3:59 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Kano aka Ripple's Past Mahou Shoujo Ikusei Keikaku

    Her past doesn't seem to be all that good... That dad should go to jail, and that boy deserved those punches.

    Kano+aka+Ripple' s+Past++Mahou+Sh oujo+Ikusei+Keik aku+

  • CL - ‘HELLO BITCHES’ DANCE PERFORMANCE VIDEO

    Duration: 4:35 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    CL - ‘HELLO BITCHES’ DANCE PERFORMANCE VIDEO

    Director: Parris Goebel Producer: Parris Goebel Production Company: Ryan Parma Choreographer: Parris Goebel Dancers: The Ladies of ReQuest Dance Crew from The Palace Dance Studio, NZ Available on iTunes @ http://smarturl.it/CL_HELLOBITCHES Available on SoundCloud @ https://soundcloud.com/chaelincl/hello-bitches #CL #HELLOBITCHES More about CL @ http://www.yg-2ne1.com/CL http://www.facebook.com/ChaelinCL http://www.youtube.com/ChaelinCL http://www.youtube.com/2ne1 http://soundcloud.com/ChaelinCL http://instagram.com/chaelinCL http://twitter.com/chaelinCL http://weibo.com/CLGZB http://twitter.com/ygent_official

    CL+-+‘ HELLO+BI TCHES’ +DANCE+P ERFORMAN CE+VIDEO

  • Kanaval 2017 - TCH Pran Ka Lot ( audio 207 )

    Duration: 6:19 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Kanaval 2017 - TCH Pran Ka Lot audio 207

    PleziGaye, PleziTV, mtl cliff Ivan Jay - Nou Pap Obeyi Kanaval 2017 Video kanaval "Kanaval 2016" Music Haiti Nouvelle News Live Kanaval Plezikanaval Carnaval Carnival Ayiti Haitian Haitien "DJAKOUT #1", "T VICE", "BARIKAD CREW", CARIMI, ROCKFAM, "T MICKY", KREYOL LA, BOUKMAN, TEAM LOBEY, CHALE, PLEZIKANAVAL, "BOUKMAN EKPERYANS", VWADEZIL, TONYMIX, Klass, Disip, Zenglen, tvice, "Nu Look" "big o" dat7

    Kanaval+2017+-++TCH+++Pran+Ka+Lo t+++audio+207++

  • Birdman ft Lil Wayne & Drake - 4 My Town

    Duration: 4:27 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Birdman ft Lil Wayne & Drake - 4 My Town

    Check out our channel and we'll drop our mixtape which comes out Jan 1st 2010. Follow us on Twitter and request us on facebook. *Links for our Twitter and facebook will come soon* [Birdman] Yea, So Priceless, Life so priceless n-gga you understand me, Its just like that, My car so priceless, My benz so priceless, My familia is so priceless n-gga, You understand me? Either you wit us, or you aint wit us, Either you in the hood or ya out da hood, Either you ride or pass and fly by sayin F-ck you, Its Young Money, Cash Money playboy, Its about the size of it, at the roof top, So hot up here n-gga, Lets Go! [Chorus] Take yourself a picture when Im standing at the mound, And I swear its going down, Im just repping for my town, Off a cup of cj gibson, man Im faded off to Brown, And im easily influenced by the n-ggas Im around, See that aston martin when i start it hear the sound, I aint never graduated aint got no cap and gown, But the girls in my class who were smart enough to pass, Be at all my f-cking parties, grabbing money off the ground, [Drake] Yeah, all hell mr. lyrical, Spades of the opus baby, What you got a feeling for, I can show you new things, How you feeling spiritual, Pastor Kerney Thomas to these hoesmiwacles! Yeah ok they say that Im the one in fact, Some say that im they favourite But i aint hearing none of that, Im all about my team hoe, Young money running back, Cash money superstar, where the f-ck is stunna at? Dayum, [Birdman] Untouchable, 40 Wit my AK, Mastermind big money heavy weight, On the grind flippin money in everyway, Head line, my b-tch shine everyday, Pearl white throwin P Marc Jacobs gloves, Car the year Louis case wit a dope plod, lyrics courtesy of Killerhiphop.com From the mud where they what you leave in your blood, Goin in flippin hundreds get the young , Show em where it go, Float on the floor, Getin more dough, Grind hard go, Black diamond show, Watch the flame blow, And how you stay grounded, Cash no go, And how you stay mounded cash no flow, And how you stay shinin Bently of the floor, And how you stay high purple pine dro, Diamond wings fur February snow, [Chorus] [Lil Wayne] Uhh, You know you paid, When you got baby wit cha, Its Young Money like Ben Franks baby pictures, Im a later twister I kiss her whiskers, I been runnin this sh-t .. Blisters, Stickin to the script movie star money, And if you gassed up I leave the car running, Im a big smoker, Im a little drinker, The p sign is just the trigger in the middle finger, Whi Which you know bout it, Man yall clueless, I let 2 women ride me, Thats coupuless, (?) I rock stupid ice, Mr water coolers, If yall in the buildin, Then we all intruders, Semi down pimpin, Let me handle this, I know the game, analyst, Man im the sh-t, And yall janitors, Blow out the kush and crack a smile for the cameras, [Chorus]

    Birdman+ft+Lil+W ayne+&+Drake+-+4 +My+Town

  • Top Billion - "Trust No B!tch" (Prod. KiidPlanet) Free Song

    Duration: 5:33 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Top Billion - "Trust No B!tch" Prod. KiidPlanet Free Song

    I didn't write down any of the lyrics for this song. It all kinda just came from the top of my head. This is me venting. I'm still letting out all this hurt and anger I feel after being betrayed by someone I really loved. "Trust No Bitch" (Intro) Real nigga shit we don't love these hoes, Never have never will fuck these hoes, Real nigga shit we don't love these hoes, Never have never will fuck these hoes, Real nigga shit we don't love these hoes, Never have never will fuck these hoes, Real nigga shit we don't love these hoes, Nigga, don't you ever go... nah (Chorus) 2x Love made me do childish things, I couldn't imagine my wildest dreams, (Uh huh) The pussy made me feel like a king, And her scorn brought me to my knees, (Yeah) Young and dumb I got sprung caught up all in the mix, (That mix) But when it's said and done I learned somethin', I'll never trust no bitch, (Like this) (Real nigga shit we don't love these hoes) (Never have never will fuck these hoes) (Real nigga shit we don't love these hoes) (Never have never will fuck these hoes) (Real nigga shit we don't love these hoes) (Never have never will fuck these hoes) (Real nigga shit we don't love these hoes) (Nigga, don't you ever go trust these hoes) (Verse 1) Brokenhearted my hoe departed it's fuckin' wit' my whole mind, boy, First cut the sharpest and it hurts the hardest, Knowin' the bitch ain't mine, boy, Yeah, I loved her put none above her, But I feel like a sucker now it's over though, Couldn't trust her now a mothafucka want revenge, 'Cause I can't get closure, bro, Yeah I know that's immature and it's insecure but it's how I'm dealin', With all these feelings that I'm concealin', I keep reliving that won't good riddance, So I'm flipping' these different women I stick 'em hit 'em and then I'm dipping', To the pimp game they fall a victim soon as they're in love I'm cuttin', cuz, Bitches in and out the crib revolving door that's how it is, She just another story that I'll tell my friends we'll prolly never talk again, She called me then sent a text and I know the Skype is what's comin' next, I'll ignore the rest to my very best 'cause low-key I'm still in love wit' my ex, So every time when I'm stabbin' it I'm feelin' like I'm gettin' back at her, When I beat that shit like I'm mad at it that's me relinquishing a grasp on her, I don't chase the bitch I don't ask for her I'm just doin' me no challengers, But real talk if she did call I'd lie to say I wouldn't answer her (Chorus) (Verse 2) Ain't lookin' for a new relationship I'd prolly hate the shit, How I am right now I couldn't date a bitch, I still got wounds that ain't been stitched it's amazin' this, Young nigga gettin' much play as I am, When emotionally I'm closed off like a clam, Got a few bitches now on foot and hand, That I keep in rotation like ceiling fans, One in particular I know she like me she fits all the criteria of wifey, Girl of my dreams? Hmm she might be, But I'm still livin' this nightmare life, G, Where I'm still waitin' for my ex that I still adore, To ring up a nigga line or come knockin' at the door, So I'm prolly gonna miss somethin' I've been waitin' for, In hopes of gettin' somethin' that I'm prolly gonna never score, Uhh where's the logic? More chicks on my dick than kicks in my closet, I'm rockin' these hoes like Foamposites, Wearin' out their pussies like my oldest outfits, Yet and still to keep it trill the way I feel, I want that ol' thang back, She kept it real when it was time to ill, A cap she'd peel she'd push your whole wig back, Yeah, I miss that girl but I really gotta come to terms, These hoes belong to the world that truth don't hurt it burns, Their love ain't earned we just take turns, Flippin' them bitches hittin' them bitches, What I learned outta all of this business, You're only a fool if you stick with them bitches (Chorus)

    Top+Billion+-+"Trust+No+B!tc h"++Prod.+KiidPlanet++Free+S ong

  • Up All Night by Drake ft. Nicki Minaj (LYRICS)

    Duration: 4:52 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Up All Night by Drake ft. Nicki Minaj LYRICS

    Lyrics: [Drake] Kush rolled, glass full, I prefer the better things n-ggas with no money act like money isnt everything im having a good time, they just trying to ruin it shout out to the fact that im the yougest n-gga doing it cap on, brim bent, dead cell, everytime she aint trying to pop that sh-t for pimp okay well never mind, I I I tried to told you, drizzy still aint nothing nice bracelet sayin you should quit CAR sayin fuck your life car saying f-ck ya life okay now we outta here toodles to you bitches and if you dolled up I got the voodoo for you bitches im busy getting rich, I dont want trouble I made enough for two n-ggas boy stunt double fame is like a drug that i've taken too much of but i never ever trip just peace happiness & love . I got money in these jeans, so they fit me kinda snug plus the game is in my pocket, n-gga this is what I does [Chorus - Drake] I'm about whatever man.. F-ck what they be talking about, They opinion doesn't count, We the only thing that matters (oooh) So we do it how we do it All up in your face, man, I hate to put you through it I be up all night.. whole crews in here Cause I don't really know who I'mma lose this year (oooh) Man I love my team. Man I love my team.. I would die for these n-ggas.. [Nicki Minaj] Yo, Drizzy sayin' get her I'ma get her I gott that kind of money that make a broke bitch bitter I got that kinda... wait wait fixate! Which bitch you know made a million off a mixtape? that was just a keep sake bought the president the louie presidential briefcase never been a cheapskate we got the Hawks I aint talking about the Peach state man for Petes sake scratch that, sweep stakes (hahahaha) f-ck I look like hoe I look like yes and you like no Im a bad bitch I aint never been a mixed breed. I'm on a diet but I'm doing donuts in a six speed M M M6 in front M2 I see a lot of rap b-tches on a menu but I collect 100 thou at the venue pop bottles with my team, Young Money till the death of me [Chorus Drake] I'm about whatever man.. F-ck what they be talking about, They opinion doesn't count, We the only thing that matters (oooh) So we do it how we do it All up in your face, man, I hate to put you through it I be up all night.. whole crews in here Cause I don't really know who I'mma lose this year (oooh) Man I love my team. Man I love my team.. I would die for these n-ggas.. [Bridge - Nicki and Drake talking] [Nicki Minaj] I mean we don't even rock them shoes if it ain't got a comma on the price tag I mean, I mean but then again who looks at the price [Drake] Oh yeah we in this b-tch oww, oww, oww [Chorus repeated] I'm about whatever man.. F-ck what they be talking about, They opinion doesn't count, We the only thing that matters (oooh) So we do it how we do it All up in your face, man, I hate to put you through it I be up all night.. whole crews in here Cause I don't really know who I'mma lose this year (oooh) Man I love my team. Man I love my team.. I would die for these n-ggas..

    Up+All+Night+by+Drake+ft .+Nicki+Minaj++LYRICS+

  • Amor Stéreo Tch

    Duration: 4:36 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Amor Stéreo Tch

    Titulo: Amor Stéreo Tch Autor:Jesus Alberto Lara Arzola Año:2010

    Amor+Stéreo+Tch

  • Lil Wayne- Im Good No Ceiling Mixtape

    Duration: 3:33 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Lil Wayne- Im Good No Ceiling Mixtape

    ok, Boston Red Sox cap, I get baseball money Used to do it big, but now bitch I do it Paul Bunyan Cincinnati Reds cap, skinny jeans, black chucks Hollywood shotgun, watch me make you act up Saints cap, new car, paint that if it aint black Red light, press a button, make the top think back That was tough, so are us, no such thing as sober up You close minded, I shoot you in the head I bet chu open up High yellow women with her hair to her ass Bring her home, f-ck her like a belt den I crash, And when it comes to head, I get dat head of the class I got them green backs like I laid on the grass Lucci be my n-gga, the east is up the building Young Mula bait, the blanks already filled in Fire alarm dick, them bitches wanna pull Weezy baby n-gga I aint just good muthaf-cka Im.. [Lucci Lou: Chorus] Im Goooooood Im Goooooood Im Goooooood (Hehe No Ceilings) Im Goooooood Im Goooooood [Lucci Lou Yea, still no job b-tch, but I aint hurtin' phone still ringin' so I'm still workin' got coke for a starters drink if you still slurpin' even got a couple pills if your back hurtin' uhhh, they call me Mister Pharmaceutical, I'm getting money every time I'm in the studio, i'm getting money b-tch even when I do a show, I get the money even if I have to sue a hoe, thats how the game go eastside play it cold, we love the new coupes, we love the necks froze, you couldnt beat me if you could, Weezy baby, Lucci Lou and we goood.... [Chorus]

    Lil+Wayn e-+Im+Go od+No+Ce iling+Mi xtape

  • Up all night (Drake ft Nicki Minaj)Thank Me Later

    Duration: 4:55 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Up all night Drake ft Nicki Minaj Thank Me Later

    [Drake] Kush rolled, glass full, I prefer the better things n-ggas with no money act like money isnt everything im having a good time, they just trying to ruin it shout out to the fact that im the yougest n-gga doing it cap on, brim bent, Denzel, Larry time (?) she aint trying to pop that sh-t for pimp okay well never mind, I I I tried to told you, drizzy still aint nothing nice Bracelet saying you should quit, (Bracelet = pokers championship prize) cards saying f-ck ya life okay now we outta here toodles to you bitches and if you dolled up I got the voodoo for you bitches im busy getting rich, I dont want trouble I made enough for two n-ggas boy stunt double famous like a drug that I've taken too much I never ever trip just peace happiness and love I got money in these jeans, so they fit me kinda snug plus the game is in my pocket, n-gga this is what I does [Chorus - Drake] I'm about whatever man.. F-ck what they be talking about, They opinon doesn't count, We the only thing that matters (oooh) So we do it how we do it All up in your face, man, I hate to put you through it I be up all night.. whole crews in here Cause I don't really know who I'mma lose this year (oooh) Man I love my team. Man I love my team.. I would die for these n-ggas.. [Nicki Minaj] Yo, Drizzy sayin' get her I'ma get her I get the kind of money that make a broke bitch bitter I got that kinda... wait wait fixate! Which bitch you know made a million off a mixtape? that was just a keep sake bought the president the louie presidential briefcase never been a cheapskate we got the Hawks I aint talking about the Peach state man for Petes sake scratch that, sweep stakes (hahahaha) f-ck I look like hoe I look like yes and you like no Im a bad bitch I aint never been a mixed breed. I'm on a diet but I'm doing donuts in a six speed M M M6 from a M2 I see a lot of rap b-tches on a menu but I collect 100 thou at the venue lyrics courtesy of www.killerhiphop.com pop bottles with my team, Young Money till the death of me [Chorus] [Bridge - Nicki and Drake talking] [Nicki Minaj] I mean we don't even rock them shoes if it ain't got a comma on the price tag I mean, I mean but then again who looks at the price [Drake] Oh yeah we in this b-tch oww, oww, oww [Chorus repeated] [End]

    Up+all+night++Drake+ ft+Nicki+Minaj+Thank +Me+Later

  • Rick Ross feat. Lil Wayne & Birdman - Veterans Day ***Lyrics***

    Duration: 4:29 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Rick Ross feat. Lil Wayne & Birdman - Veterans Day ***Lyrics***

    Copyright * Rick Ross, Lil Wayne and Birdman* Lyrics: [Lil Wayne] I like my p-ssy a little wetter, my drinks a little colder my girls a little older with her hair past her shoulders like my weed a little stronger, my money a lot longer if blooding aint right than I couldn't be a wronger I'm a bad muthaf-cker, be very afraid boy this heat will give your ass a raspberry beret been in the building muthaf-cker we aint never escape cash money is the army, veterans day the block got hotter, the World got colder so f-ck a diamond chain we wearing guns on our shoulder if you want it you can get it, come and sign up, we got choppers that will put that Tony Romo 9 up man we so about it, 5 star count it could have f-cked the World but I left it how I found it took the game to school now I'm bout to cap and gown it got a circle of success you can say I'm well rounded. yeah and by the way my name is Tunche [Birdman] Uptown roller, take it off your shoulder Tommy's with the flag, spent the hundred high rollin' flipped it off the condo, made it off the conda sky scraping condo top floor aroma high to the sky when I step up in this b-tch thousand dollar cologne, no ceiling in this b-tch the marble for the Louie the bag full of cash keep a strap on me, a mill on the tab priceless with these numbers, flipping in the seat lyrics courtesy of www.killerhiphop.com Junya doing time, kicking up his feet a mill on the books, I'm stuntin with a fleet a pretty red b-tch we smash every week blowing on some good Maybach back seat the b-tch sleeping good, a mill on the sheets born rich from the hood YMCMB yeah Maybach, brrrap [Rick Ross] I'm that fat muthf-cker, young entrepreneurs zombies in the street we got them pouring out the sewers most controversial in the muthaf-cking truest and by looking at my jewels Im still the muthaf-cking coolest waving your flag you just a f-cking blood donor and this b-tch far from bad who put these f-cking Uggs on her took her to California spent a f-cking dub on her when she walk up in the club now every f-cking thug want her I'm just so f-cking special, lets see whats on the menu f-ck the promoter my grand bigger than the venue this the sh-t Im into all black in the rental my chopper be making hits its such a sad instrumental these n-ggas love boys enjoying there little toys I'm building hotels off the coast of St. Croix 100 mill I accept nothing less black Rayban's at Obama's next address [end]

    Rick+Ross+feat.+Lil+Wayn e+&+Birdman+-+Veterans+D ay+***Lyrics***

  • MASHUP | S3RL & Gl!tch Vs. S3RL & Chi-Chi - I'll See Clickbaiters Again | C013 Huff

    Duration: 4:06 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    MASHUP S3RL & Gl!tch Vs. S3RL & Chi-Chi - I'll See Clickbaiters Again C013 Huff

    OK, so I was listening to I'll See You Again and Clickbait, (Both of which were made by S3RL) and I couldn't stop thinking about how similar those two felt to me, so I decided to quickly make this mashup. Songs used: (Both by S3RL) Clickbait (feat. Gl!tch): https://www.youtube.com/watch?v=WvmUBM2q_nY or: https://www.youtube.com/watch?v=qjwdex6HPbI I'll See You Again (feat. Chi-Chi): https://www.youtube.com/watch?v=qYce_42Qbbk Song credits: Clickbait: Buy direct from S3RL - https://djs3rl.com/shop/Songs/Click-Bait Radio Edit - iTunes - https://itunes.apple.com/au/album/click-bait-feat.-gl!tch-single/id1132968813 - Google Play - https://play.google.com/store/music/album?id=Bzn7ko47w3v44wuvcptjmdwjedy&tid=song-Tsrdn46uqg2znecamegh3oa7eh4 - Spotify - https://open.spotify.com/album/0FyhSq5i6Q9x943D8EplGU DJ Edit: - Beatport - http://classic.beatport.com/release/click-bait-dj-edit/1808483 - TrackItDown - https://www.trackitdown.net/track/s3rl-feat-gl-tch/click-bait-dj-edit/hardcore/10172770.html OSU Beatmap - https://osu.ppy.sh/s/490493 Animation by Gosha Dole - https://www.youtube.com/c/radiogosha - https://www.facebook.com/radiogosha/ Gl!tch's channel - https://www.youtube.com/channel/UCT5X66gLr8K_f630x4W-hrA I'll See You Again: Radio Edit: - iTunes - https://itunes.apple.com/au/album/ill-see-you-again-feat.-chi-chi/id815841957 - Google Play - https://play.google.com/store/music/album/S3rl_I_ll_See_You_Again_feat_Chi_Chi?id=B4zjkgp23suucskzq6erc5n252y - Spotify - https://play.spotify.com/album/6V3UN5Pb5zpt8Xl8G9QhwX DJ Edit: - Beatport - http://www.beatport.com/release/ill-see-you-again/1244388 - TrackItDown - https://www.trackitdown.net/track/s3rl-feat-chi-chi/ill-see-you-again-dj-edit/hardcore/6712982.html Check out Chi Chi's YouTube channel! http://www.youtube.com/user/chisanaAi Both Songs Written, produced and engineered by Jole Hughes. Clickbait vocals by Gl!tch. (I don't know Gl!tch's real name.) I'll See You Again Vocals by Kelly Boyer. -Video Upload powered by https://www.TunesToTube.com

    MASHUP+++S3RL+&+Gl!t ch+Vs.+S3RL+&+Chi-Ch i+-+I'll+See+Clickba iters+Again+++C013+H uff

  • Drake Up All Night Ft. Nicki Minaj With Lyrics

    Duration: 4:58 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Drake Up All Night Ft. Nicki Minaj With Lyrics

    Comment Rate Subscribe! Lyrics: Drake] Kush rolled, glass full, I prefer the better things n-ggas with no money act like money isnt everything im having a good time, they just trying to ruin it shout out to the fact that im the yougest n-gga doing it cap on, brim bent, Denzel, Larry time she aint trying to pop that sh-t for pimp okay well never mind, I I I tried to told you, drizzy still aint nothing nice Bracelet saying you should quit, (Bracelet = pokers championship prize) cards saying f-ck ya life okay now we outta here toodles to you bitches and if you dolled up I got the voodoo for you bitches im busy getting rich, I dont want trouble I made enough for two n-ggas boy stunt double famous like a drug that I've taken too much I never ever trip just peace happiness and love I got money in these jeans, so they fit me kinda snug plus the game is in my pocket, n-gga this is what I does [Chorus - Drake] I'm about whatever man.. F-ck what they be talking about, They opinon doesn't count, We the only thing that matters (oooh) So we do it how we do it All up in your face, man, I hate to put you through it I be up all night.. whole crews in here Cause I don't really know who I'mma lose this year (oooh) Man I love my team. Man I love my team.. I would die for these n-ggas.. [Nicki Minaj] Yo, Drizzy sayin' get her I'ma get her I get the kind of money that make a broke bitch bitter I got that kinda... wait wait fixate! Which bitch you know made a million off a mixtape? that was just a keep sake bought the president the louie presidential briefcase never been a cheapskate we got the Hawks I aint talking about the Peach state man for Petes sake scratch that, sweep stakes (hahahaha) f-ck I look like hoe I look like yes and you like no Im a bad bitch I aint never been a mixed breed. I'm on a diet but I'm doing donuts in a six speed M M M6 from a M2 I see a lot of rap b-tches on a menu but I collect 100 thou at the venue pop bottles with my team, Young Money till the death of me [Chorus] [Bridge - Nicki and Drake talking] [Nicki Minaj] I mean we don't even rock them shoes if it ain't got a comma on the price tag I mean, I mean but then again who looks at the price [Drake] Oh yeah we in this b-tch oww, oww, oww [Chorus repeated]

    Drake+Up+All+Night+Ft.+Nicki+Min aj+With+Lyrics

  • Hoàng Thùy Linh - Bánh Trôi Nước (Woman)

    Duration: 5:32 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Hoàng Thùy Linh - Bánh Trôi Nước Woman

    BÁNH TRÔI NƯỚC - "Woman" Inspired by Ho Xuan Huong's poem - "The Floating Cake" Available on iTunes: ❖Bánh Trôi Nước - Single: https://itunes.apple.com/ca/album/banh-troi-nuoc-single/id1079732639 ❖ S.I.X - EP: https://itunes.apple.com/ca/album/s.i.x-ep/id1124279517 //CREDITS// singer HOÀNG THUỲ LINH producer LONG HALO poem by HỒ XUÂN HƯƠNG music HỒ HOÀI ANH arrangement TRIPLE D choreography MINH THƯ dancers HOÀNG THÔNG, MAI TRẮNG, SONG LINH - GIA LINH fire dancer NGỌC ANH make-up MINH LỘC stylist HOÀNG KU costume THUỶ DESIGN HOUSE, VÕ CÔNG KHANH, HUY TRẦN , TĂNG THÀNH CÔNG, TIẾN TRUYỂN, CORY COUTURE accessories ĐÔNG ĐÔNG, TINU, A MON AVIS project assistant TRỊNH TẤT ĐẠT press manager HUY TRẦN JACK Music Video Production by BLAZE producer QUÂN director/dop PHUNAM production manager TRÀ NGUYỄN b-cam HUY LÊ focus puller VŨ FO data tech DZŨNG HOÀNG, NHÂN LÊ art & props LAGI camera KFC lighting PS VIETNAM flycam TRUNG LÊ DRONEX coordinator THANH TRẦN assistant KHANG PHÚ GIA photographer RUBY NGUYỄN transport THANH TÙNG editor NHÂN LÊ colorist PHUNAM english translated by John Balaban (pulished in the U.S. in 2000) © 2016 The Leader Entertainment facebook.com/hoangthuylinh.singer

    Hoàng+Thùy+Linh+-+Bánh+Tr ôi+Nước++Woman+

  • Teka B - Losing B*tch

    Duration: 5:23 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Teka B - Losing B*tch

    Tek

    Teka+B+- +Losing+ B*tch

  • NG BLACK FEAT AGADY FU**k Da Bi***tch

    Duration: 3:12 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    NG BLACK FEAT AGADY FU**k Da Bi***tch

    Promo single Paris connexion Underground https://www.facebook.com/pages/NG-BLACK/179681535568546 https://www.facebook.com/Agadygro https://www.facebook.com/fabe5?ref=tn_tnmn

    NG+BLACK+FEAT+AGADY+FU**k+Da+Bi* **tch

  • BLACK PINK - DANCE PRACTICE/DANCE COVER

    Duration: 1:14 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    BLACK PINK - DANCE PRACTICE/DANCE COVER

    black pink dance practice/cover to b*tch better have my money by Rihanna!

    BLACK+PINK+-+DAN CE+PRACTICE/DANC E+COVER

  • Drake feat Nikki Minaj - Up All Night

    Duration: 4:56 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Drake feat Nikki Minaj - Up All Night

    I do not own this [Drake] Kush rolled, glass full, I prefer the better things N-ggas with no money act like money isnt everything Im having a good time, they just trying to ruin it Shout out to the fact that im the yougest n-gga doing it Cap on, brim bent, Denzel, Larry time (?) She aint trying to pop that sh-t for pimp okay well never mind, I I I tried to told you, drizzy still aint nothing nice Bracelet saying you should quit, cars saying f-ck ya life Okay now we outta here Toodles to you bitches And if you dolled up I got the voodoo for you bitches Im busy getting rich, I dont want trouble I made enough for two n-ggas boy stunt double Famous like a drug that I've taken too much I never ever trip Just peace happiness and love I got money in these jeans, so they fit me kinda snug Plus the game is in my pocket, n-gga this is what I does [Chorus - Drake] I'm about whatever man.. F-ck what they be talking about, They opinon doesn't count, We the only thing that matters (oooh) So we do it how we do it All up in your face, man, I hate to put you through it I be up all night.. Whole crews in here Cause I don't really know who I'mma lose this year (oooh) Man I love my team. Man I love my team.. I would die for these n-ggas.. [Nicki Minaj] Yo, Drizzy sayin' get her I'ma get her I get the kind of money that make a broke bitch bitter I got that kinda... wait wait fixate! Which bitch you know made a million off a mixtape? That was just a keep sake Bought the president the louie presidential briefcase Never been a cheapskate We got the Hawks I aint talking about the (?) state Man for Petes sake scratch that, sweep stake (hahahaha) F-ck I look like hoe I look like yes and you like no Im a bad bitch I aint never been a mixed breed. I'm on a diet but I'm doing donuts in a six speed M M M6 from a M2 I see a lot of rap b-tches on a menu But I collect 100 thou at the venue Lyrics courtesy of www.killerhiphop.com And pop bottles with the team until the death of you [Chorus] I'm about whatever man.. F-ck what they be talking about, They opinon doesn't count, We the only thing that matters (oooh) So we do it how we do it All up in your face, man, I hate to put you through it I be up all night.. Whole crews in here Cause I don't really know who I'mma lose this year (oooh) Man I love my team. Man I love my team.. I would die for these n-ggas.. [Nicki Minaj] I mean we don't even rock them shoes if it ain't got a comma on the price tag I mean, I mean but then again who looks at the price [Drake] Oh yeah we in this b-tch Oww, oww, oww [Chorus] I'm about whatever man.. F-ck what they be talking about, They opinon doesn't count, We the only thing that matters (oooh) So we do it how we do it All up in your face, man, I hate to put you through it I be up all night.. Whole crews in here Cause I don't really know who I'mma lose this year (oooh) Man I love my team. Man I love my team.. I would die for these n-ggas..

    Drake+feat+Nikki+Minaj+-+Up+ All+Night

  • Chance the Rapper - Same Drugs (Official Video)

    Duration: 4:24 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Chance the Rapper - Same Drugs Official Video

    Same Drugs from the Grammy Nominated Coloring Book, featuring vocals from Chance The Rapper, Eryn Allen Kane, Yebba, John Legend, Francis Starlite and Macie Stewart. Directed by Jake Schreier www.ChanceRaps.com

    Chance+the+Rapper+-+ Same+Drugs++Official +Video+

  • I CAN'T TRUST A B!TCH(WAKA FLOCKA ON DA HOOK)

    Duration: 2:15 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    I CAN'T TRUST A B!TCH WAKA FLOCKA ON DA HOOK

    made dis in about 10 minutes exact dis mornin..shyt i had it in my head all night tho lbvs....let me kno wat you think tho

    I+CAN'T+TRUST+A+B!TCH+WAKA+FLOCK A+ON+DA+HOOK+

  • Eminem - Taking my Ball (Full Version)

    Duration: 5:02 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Eminem - Taking my Ball Full Version

    Released by http://aftermathmusic.com/ [Song Information] Artist: Eminem Song: Taking my Ball Genre: Hip-Hop [Release Information] Year: 2009 Month: October [Lyrics - Credits: http://www.dashadyspot.com/news/2009/10/20/eminem-taking-my-ball-lyrics/] [ Intro ] Make my vocals sound sexy, Come on man, come on man, okaaaay, [ Chorus ] It feels so wrong cos it feels so right, but its all right, its ok with me, ill do my steps all by myself, I dont need nobody to play with me, but if you just give me a chance, i can put you in a trance the way I dance, but dont nobody wanna play with me so Im taking my ball and going home, hooome, [ Verse 1 ] Im that guy man, shove a diamond up my hind end, and crush it with my butt muscles while I cut bubbles, slut poke holes in ya shirt, jump in mud puddles, while I stomp mudholes in ya ass girl, now lets cuddle, blood curdling your gurgling on your blood, what I do for my next trick, Im feeling won-derful, I think I might just do something a little less subtle, shove a f-cking tonka truck up a little kids butthole, feel the wrath of a psychopath slash ambassador of the valentines day massacre slash assassin i slash her in the ass with a icicle and leave her laying a blood bath while I put a catheter in and jump in the bath with her, in my spiderman mask man just imagine the fun I can have with a strap on, stick it up Kim Kardashians ass and make the b-tch run a triathlon, are those pistachios damn, Id like to have some, laying on the patio man, rolling a fat one, shady drop the magic marker, put the cap on, God damn man are you that much of an asshole, [ Chorus ] [ Verse 2 ] Im like houdini, tuck my teenyeenyweeny between each one of my thighs and make it disappear like a genie, make sh-t disappear like tara reid in a bikini, believe me homie, you dont know the meaning of a meanie, they call me the fruit loop from jupiter, Im trying to maneuver the hoover up in your poop shoot, dont move or ya might get it stuck so f-cking far in your uvula you aint gonna know what he was tryna do to ya gluteus, totally tubular sniffing glue through a tube in the studia now who do ya think is more fruitier, weener smoothered in peanut butter putting on a tube of ya eye shadow and man it look nice, you should have seen it mother, i think ill put a piece of art on my visa card, then Ill go meet mischa barton with a Cuisinart then mosy on over to Rosie oDonnells with McDonalds jump on her lap and watch the Sopranos.. [ Chorus ] [ Verse 3 ] Shady what are you doing chewing on a human, grab an aluminum bat hit Heidi Klum in the back room assuming the fact that dudes in the back room using the bathroom vacuum and a racoon, skewing a rat or cat screwing a baboon, you shouldnt ask what is he doing with that broom, you should be glad he didnt leave you full of stab wounds, you in a trance, im back doing my dance ooh, but there afraid I might get Sarah Palin by the hair and make her wear a bathing suit and take her para sailing Shady why you gotta pick on the lady for, why you make her read 84 bed time stories to you in baby talk? cos Im scared theres monsters under my bed, Kelly Pickler hit my juice box under my bassinet, no wonder my ass is wet my diaper needs to be changed, you like graffiti dike, well I can pee pee and write your name, [ Chorus ]

    Eminem+-+Taking+ my+Ball++Full+Ve rsion+

  • LENG TCH'E - P.I.M.P.

    Duration: 2:06 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    LENG TCH'E - P.I.M.P.

    TITLE: P.I.M.P. ARTIST: Leng Tch'e ALBUM: The Process Of Elimination YEAR: 2005 I DO NOT OWN ANYTHING!!! LYRICS: Yeah baby, I'm on a roll Checkin' booty walkin' down da street Wicked playaz clear da hood Cause ya don't wanna mess with me I'll pull my piece out mothafucka I'll put a fuckin' cap in yer ass With a stilleto I'll cut you up As you know my scars will last Got my bitches on my leather sofa Creamin' in my Oldsmobile No compassion 4 human life You best take me 4 real

    LENG+TCH'E+-+P.I.M.P.

  • Lil Wayne - I Don't Like The Look Of It (Feat. Gudda Gudda) 2010 New Version - Lyrics

    Duration: 3:19 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Lil Wayne - I Don't Like The Look Of It Feat. Gudda Gudda 2010 New Version - Lyrics

    http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_91890&v=cK2xcZuPC1I&feature=iv A MULTIPLE GRAMMY AWARD winning record producer and song writer successfully invested $$$ into a NEW TECHNOLOGY that will help preserve the environment by producing gas more efficiently. CHECK IT OUT!!! Lyrics [Gudda] Ok Im sippin on the syrup Got a n-gga moving slow I'm all about the money What the f-ck you think I do it for B-tch don't act like you don't know I'm killing all these rap n-ggas Custom made caskets for you muthaf-cka funerals Keep the women with me Sh-t I gotta keep like two or more Party everyday like we won the f-cking Superbowl Chillin wit my n-gga Mack, he keep b-tches handy White girl on the table love them sniff nose candy When I'm walking by the women say " Who is that n-gga?" I replied "Hi,I am Gudda Gudda that n-gga" I was raised in the home of da Cap Splitters Whip on 24′s watch it crawl like a caterpillar I come with a toy boy like a Happy Meal And yous a muthaf-ckin' duck, Daffy Dill I'm from the school of Hard Knocks, where we scrap and kill Pick the knife or gunner, you can get the package deal I'm hot n-gga, burning everything around me I was lost for a minute took a while but I found me The streets say I'm King but the game will never crown me Realist n-gga doin it just ask the n-ggas around me So you cant size me up or try to clown uh Shark in the water jump in and Imma drown ya New Orleans n-gga, Gun out, Imma down ya Put n-ggas to sleep like a muthaf-ckin' downer Imma Great White, yous a flounder Fish and a b-tch I tuna eveything around ya U-Haul Gudda, moving everything around ya It's Young Money Bitch At the top is where they found us [Lil Wayne] Uhh, Goons on deck Marley don't shoot em' Silence on the gun Watch a n-gga mute em' The coach in the booth Call me Jon Gruden School these n-ggas, they all my students All jokes aside, I ain't playin' wit cha The weed broke down, like a transmission Tha choppa spin him round, like a ballerina B-tch I'm still spittin like I ate a Jalapeño I'm from uptown, my bitch from Argentina My pockets on fat like Joey Cartagena Stunt so hard, it's all y'all fault And when it come to beef give me A1 Sauce I ain't worryin bout sh-t, Everything paid out You could catch me courtside in Dwayne Wade's house Wit a high yellow thick b-tch wit her legs out Cash Money president but we in a red house Who the f-ck want it? Make my f-ckin' day I blow your candles out, now n-gga cut that cake I gotta eat bitches, like a run-away Y'all n-ggas ain't eatin, stomach ache Ok, all these b-tches, And n-ggas still hatin I used to be ballin', But now I'm Bill Gate'n F-ckin with my iPhone, bumpin Illmatic I'm on the road to riches, there's just a lil traffic Hair still platted, thuggin is a habbit Keep my guitar, Hip-Hop Lenny Kravitz Bunch of bad b-tches and I f-ck em like rabbits Dope d-ck Weezy, ya girlfriend an addict, Uhh [End]

    Lil+Wayne+-+I+Don't+Like+The+Loo k+Of+It++Feat.+Gudda+Gudda++2010 ++New+Version+-+Lyrics

What's Popular

The Rolling Stones
Florence + the Machine
Lana Del Rey
Imagine Dragons
Rihanna
Gorillaz
Bon Iver
Beyoncé
Coldplay
Coldplay
Eminem
James Blake
Beck
Coldplay
David Bowie
Arcade Fire
M83
CHVRCHES
David Guetta
Demi Lovato

YouTube-DL.XYZ (⚡ AMP enabled ) is a music search engine from where you can download your favourite songs from web. We do not upload or host any files on our servers. If you are a valid owner of any content listed here & want to remove it then please send us a DMCA formatted takedown notice at mymp3xyz [at] gmail.com